PR kampane
Biznis zostáva v globálnom meradle jedinou inštitúciou, ktorej verejnosť dôveruje. Zároveň to kladie väčšiu zodpovednosť (aj) na PR
Biznis zostáva v globálnom meradle jedinou inštitúciou, ktorej verejnosť dôveruje. Zároveň to kladie väčšiu zodpovednosť (aj) na PR Dôveryhodný, kompetentný a etický. Takýto obraz má biznis v globálnom meradle u verejnosti. Podnikateľský sektor je na čele rebríčka...
Dáta dávajú komunikácii väčšiu vierohodnosť. Ako s nimi pracovať tak, aby boli naozaj prínosom?!
Dáta dávajú komunikácii väčšiu vierohodnosť. Ako s nimi pracovať tak, aby boli naozaj prínosom?! Zostáva už len niekoľko málo týždňov na prihlásenie komunikačných projektov do 13. ročníka najprestížnejšej národnej súťaže PR projektov – PROKOP 2022. Vyhlasovateľ...
S úspechom prichádza zodpovednosť
S úspechom prichádza zodpovednosťStratégia, kreativita a know-how v oblasti PR sú o hlave. Zvyšok je o srdci.Vízia je dôležitáFirmy sú ako ľudia. Majú svoje detské choroby, pubertálne zakopnutia, ale aj množstvo triumfov, a tiež chvíľ, keď je...
Úsmev, smiech aj zimomriavky
Úsmev, smiech aj zimomriavkyRedakčný tím Seesame inšpirovali progresívne online médiá vo svete.Pre moju kolegyňu, redaktorku so skúsenosťami z televízne- ho spravodajstva, to bola jedna z najťažších výrob, na aké si pamätá. Nájsť si cestu k...
Inšpirátor sporenia
Inšpirátor sporeniaJedným z prelomových PR projektov agentúry PRime time v ostatnom období bola kampaň na podporu sporiaceho účtu Depozit.Projekt s názvom Inšpirátor sporenia realizovala agentúra v roku 2016 pre klienta ČSOB. Išlo o unikátny...
Aj školu môžeš lajkovať!
Aj školu môžeš lajkovať!Deti a tínedžeri milujú leto. Návrat do školy je pre nich obrovský stres – už žiadne kúpaliská, šantenie s kamarátmi.Pre značky Milka a Brumík je začiatok školského roku, naopak, dôležitým obdobím reštartu predajov po...
Nemusíte sa pripútať, len si držte klobúky!
Nemusíte sa pripútať, len si držte klobúky!Agentúra Neopublic Porter Novelli komunikovala nové motorky značky Husqvarna Motorcycles pre celú strednú a východnú Európu.Spoznávať okolitý svet z „chrbta“ motorky je jedinečným zážitkom. Vietor vo...
Medzinárodný deň borovičky – ked recesia predáva
Medzinárodný deň borovičky – ked recesia predávaNajmä, ak sa snažíte dostať borovičku, ktorá je stále vnímaná ako alkohol staršej generácie patriaci do dedinského krčmového prostredia, medzi skupinu mladých vo veku 18 – 30 rokov.Cieľom kampane...
Kalkulovaný risk je zisk
Kalkulovaný risk je ziskKúzlo interného eventu zorganizovaného simultánne v dvoch budovách centrály Poštovej banky bolo aj v tom, že o ňom dopredu nikto nevedel.Odštartovala ho výstraha výťahu o nebezpečnom e-maili, ktorý by zamestnanci nemali za...