PR kampane

S úspechom prichádza zodpovednosť

Stratégia, kreativita a know-how v oblasti PR sú o hlave. Zvyšok je o srdci. Vízia je dôležitá Firmy sú ako ľudia. Majú svoje detské choroby, pubertálne zakopnutia, ale aj...

Úsmev, smiech aj zimomriavky

Redakčný tím Seesame inšpirovali progresívne online médiá vo svete. Pre moju kolegyňu, redaktorku so skúsenosťami z televízne- ho spravodajstva, to bola jed- na z najťažších výrob, na aké si...

Inšpirátor sporenia

Jedným z prelomových PR projektov agentúry PRime time v ostatnom období bola kampaň na podporu sporiaceho účtu Depozit. Projekt s názvom Inšpirátor sporenia realizovala agentúra v roku 2016 pre...

Aj školu môžeš lajkovať!

Deti a tínedžeri milujú leto. Návrat do školy je pre nich obrovský stres – už žiadne kúpaliská, šantenie s ka- marátmi. Pre značky Milka a Brumík je začiatok školského...

Nemusíte sa pripútať, len si držte klobúky!

Agentúra Neopublic Porter Novelli komunikovala nové motorky značky Husqvarna Motorcycles pre celú strednú a východnú Európu. Spoznávať okolitý svet z „chrbta“ motorky je jedinečným zážitkom. Vietor vo vlasoch, kožené...

Medzinárodný deň borovičky – ked recesia predáva

Najmä, ak sa snažíte dostať borovič- ku, ktorá je stále vnímaná ako alkohol staršej generácie patriaci do dedinského krčmového prostredia, medzi skupinu mladých vo veku 18 – 30 rokov....

Kalkulovaný risk je zisk

Kúzlo interného eventu zorganizova- ného simultánne v dvoch budovách centrály Poštovej banky bolo aj v tom, že o ňom dopredu nikto nevedel. Od- štartovala ho výstraha výťahu o ne-...
Top