Prokop 2020: Najúspešnejšou agentúrou je Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa

Pozrite si víťazné práce súťaže najlepších PR projektov na Slovensku.

Asociácia Public Relations Slovenskej republiky (APRSR), organizátor národnej súťaže PR projektov vyhlásila výsledky 11. ročníka súťaže PROKOP.

Cieľom súťaže je predstaviť PR projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky.

Tento rok prihlasovatelia do súťaže zaregistrovali rekordných 143 projektov. Na shortlist z celkového počtu postúpilo 67 projektov, z ktorých 44 dostalo ocenenie.

Najvyššie ocenenie Grand Prix získala kampaň #SPOLUMAMENATO Bankári v prvej línii Slovenskej sporiteľne. Na projekte banka spolupracovala s agentúrami Zaraguza, Wavemaker a Crossline.

Mimoriadne ocenenie Počin roka 2020 získal projekt „Ako sa máte, Slovensko?“ od agentúry Seesame pre klientov Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV, Sociologický ústav SAV a MNFORCE.

Agentúra Seesame sa stala najúspešnejšou agentúrou súťaže Prokop, rovnako ako v minulom roku.

PR osobnosťou roka je Štefan Frimmer, šéf korporátnej komunikácie Slovenskej sporiteľne. Minulý rok si ocenenie odniesla Tereza Molnár, šéfka komunikácie a hovorkyňa O2 Slovakia.

Najväčšie zastúpenie prác bolo v kategóriách Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie a v novej kategórii PR v čase korony. Najviac PR Oscarov bolo udelených v kategórií Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie (6), Community Relations (5) a Event PR (4).

Najviac shortlistov si do finále priniesla agentúra Seesame (14), premenila ich na 9 kovov.

Zo zadávateľov získala najviac shortlistov Slovenská sporiteľňa, ktorej sa podarilo všetkých osem shortlistov premeniť na kov.


Zdroj: Prokop

Zdroj: Prokop