Asociácia public relations Slovenskej republiky rastie, tvorí ju už 18 členov popredných PR agentúr

Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR) rastie a okrem renomovaných PR agentúr zastrešuje aj odbornosť a kultiváciu komunikácie na Slovensku. Jej cieľom je prispievať k rozvoju PR brandže a posilňovať odvetvie na trhu komunikačných služieb. Dnes má APRSR už 18 členov a neustále posilňuje svoju pozíciu v rámci svojej branže.

Celkovo má APRSR už 18 členov a plánuje rásť aj naďalej

katarina tesla

Ambíciou APRSR je integrovať všetky najväčšie a najrešpektovanejšie PR agentúry na Slovensku
a posilniť tak hlas celého sektora public relations. Jedným z hlavných cieľov APRSR do budúcna je zastupovať a presadzovať biznisové záujmy svojich členov, posilňovať pozíciu public relations odvetvia ako kľúčovej disciplíny marketingovej komunikácie. APRSR si ďalej dáva za cieľ ochraňovať záujmy svojich členov, kultivovať biznisové prostredie s ohľadom na tendrové procesy a zveľaďovať etické správanie svojich členov.

„Posilnenie asociácie o ďalších troch nových členov vnímam ako vyjadrenie dôvery v užitočnosti našej činnosti pre celý PR sektor. Zároveň sa tým vytvárajú nové príležitosti na vzájomné inšpirovanie sa, učenie sa jeden od druhého a skvalitnenie celého odvetvia v prospech klientov“, povedala ku rastu asociácie jej prezidentka Soňa Lexmanová.

Do Asociácie public relations Slovenskej republiky vstúpili tri ďalšie PR agentúry

Na poslednom valnom zhromaždení APRSR schválili členovia asociácie aj nového člena, je ním PR agentúra DIVINO. Komunikačná agentúra pod vedením Simony Mištíkovej pomáha klientom v digitálnom a offline prostredí a nebojí sa prinášať netradičné riešenia.

Za 10 rokov v komunikácii a PR sme v DIVINO tímom profesionálov a oporou pre najväčších slovenských a medzinárodných hráčov na trhu. Cítime sa byť zdravou a aktívnou súčasťou nášho odvetvia, medzi členmi APRSR máme mnohých kamarátov a kolegov, čiže toto rozhodnutie bolo výsledkom prirodzeného vývoja. APRSR je pozitívne vnímané aj medzi klientmi a členstvo je vyjadrením našej ašpirácie na ďalší rast agentúry. Klienti na nás oceňujú práve našu kreativitu, hravosť a chuť púšťať sa do nových vecí. Sme si istí, že vzájomnou spoluprácou dosiahneme ešte viac, napríklad
v edukácii nových talentov a školeniami v oblasti marketingovej komunikácie,“
uviedla Simona Mištíková, managing director DIVINO.

Už niekoľko mesiacov sú súčasťou asociácie aj ďalšie agentúry MEDIA CENTRALPA Matters.

Práve MEDIA CENTRAL patrí medzi agentúry, v ktorých klienti môžu očakávať rýchle a efektívne riešenia, osobný prístup a autentickú komunikáciu šitú na mieru.

„Chceme patriť medzi najlepších, odborne rásť, vymieňať si skúsenosti, hľadáme inšpiráciu a chceme inšpirovať. Zároveň členstvo vnímame ako  príležitosť využiť náš hlas v sektore PR, či už ide o biznis, legislatívu alebo edukáciu verejnosti na čele s klientmi,“ povedal ku prijatiu do asociácie Michal Hošták, managing partner agentúry MEDIA CENTRAL.

Medzi nových členov sa zaradila aj agentúra PA Matters, ktorá sa špecializuje výhradne na služby v Public Affairs & Government Relations.

APRSR je prvá asociácia, ktorá na Slovensku združuje rieši nielen Public Relations, ale zároveň aj Public Affairs agentúry. Je to jedinečná platforma, ktorá pomáha rozvoju sektora a preto bol pre nás logický krok do asociácie vstúpiť. Ako prioritu si berieme rozvoj etických kódexov a lobingu, ktorý je na Slovensku doposiaľ braný v negatívnom zmysle. Zároveň ako mladá agentúra máme možnosť nahliadnuť do práce najväčších PR agentúr na Slovensku a tým sa pripraviť na budúce výzvy pri škálovaní našej vlastnej organizácie“ dodal k prijatiu do APRSR Matej Beňuška, managing Partner PA Matters.

Asociácia plánuje aj naďalej rásť a spojiť väčšinu rešpektovaných PR agentúr na Slovensku, aby aj naďalej zvýrazňovala potrebu strategickej a zmysluplnej komunikácie, ktorá sa práve v čase pandemickej situácie ukázala ako kritická.

„Pandémia a vojna na Ukrajine dali ešte viac do popredia dôležitosť dôvery, relevantnosti a užitočnosti značiek pre zákazníkov. Viaceré firmy tak potrebovali pomôcť so strategickou reputačnou komunikáciou. Rast PR trhu a kontinuálne rozširovanie asociácie o nových členov je toho odrazom. Uvedomujeme si, že dobre nastavená komunikácia je efektívna a dokáže aj zmysluplne pomáhať, a to je aj naším cieľom,“ zdôraznila na záver Lexmanová.

Zoznam členov APRSR:
1. 1st CLASS AGENCY
2. 10/10 Communications
3. AMI Communications
4. Black Apple
5. casual

  1. DIVINO
    7. DYNAMIC RELATIONS 2000
    8. event2all
    9. GETLIKE
    10. Grayling Slovakia
    11. HUGO BACH
  2. MEDIA CENTRAL
    13. Neopublic
  3. PA Matters
    15. PR Konektor
    16. PRime Time
    17. Seesame
    18. SKPR STRATEGIES