Valné zhromaždenie Asociácie PR (APRSR) prijalo nové členské agentúry – SKPR Strategies a PR.Konektor. Počet členov APRSR tak stúpol na 11. Jedným z cieľov Asociácie PR je rozširovanie členov o relevantné subjekty, ktoré dodržiavajú štandardy a chcú sa podieľať na rozvoji PR branže.
„Aktuálne na pôde Asociácie veľmi intenzívne riešime napríklad oblasť etickej samoregulácie, a to nielen v súvislosti s tendrami, ale aj s ohľadom na pôsobenie samotných PR agentúr. Sme preto radi, že aj s touto agendou nám pomôžu aj kolegovia z SKPR a Konektoru. Veríme, že onedlho pribudnú aj ďalšie agentúry,“ hovorí Martin Mazag, prezident Asociácie PR.
Dôvody pre vstup za SKPR STRATEGIES zhrnula Soňa Lexmanová, Managing Director.
„Našou snahou je kultivácia prostredia PR a tiež zatraktívnenie tohto povolania v očiach nielen verejnosti ale potenciálnych pracovníkov. Tento segment si vyžaduje nadaných, flexibilných a kreatívnych ľudí a radi by sme boli pritom, ako mladých do tohto procesu vtiahnuť. Ukázať im, čo všetko PR obnáša, kde v súčasnej situácii stojí a čo môže klientom priniesť. Zároveň sa naša branža potýka so škandalizáciou a neférovosťou výberových konaní. Ak chceme niečo na tom zmeniť ako sám vojak v poli veľké šance nemáme. V rámci asociácie veríme, že sa nám to podarí,“
„PR.Konektor zaznamenal posledné roky výrazný rast, preto sme cítili potrebu zaradiť sa do APRSR a pomáhať formovať prostredie PR na Slovensku,“ uvádza Filip Švaňa, Managing Director.