19. apríl , 9:00 -12 :00 hod., Hotel Falkensteiner, Pilárikova 5., Bratislava

ESPRESSO APRSR

Pri príležitosti stretnutia najvýznamnejších svetových odborníkov na PR komunikáciu z ICCO BOARD/International Communications Consultancy Organisation/v Bratislave, ktoré hosťuje APRSR Vás pozývame na špeciálnu edíciu EsPRessa dňa 19. apríla od 9:00 hod.

EsPResso je pravidelný edukačný raňajkový formát Asociácie PR agentúr SR, na ktorom speakri z branže prezentujú prípadové štúdie, trendy v PR a aktuálne kampane. Podujatie je určené odborníkom z PR zo strany agentúr i klientov, freelancerom, študentom, marketingovým novinárom a blogerom, ktorí môžu na vybrané témy so speakrami diskutovať a vymieňať si vzájomné skúsenosti.

Program:

8:30 Registrácia
9:00-9:20 Elise Mitchell, prezident ICCO, Founder & Chairman, Mitchell Communications Group, CEO, Dentsu Aegis PR Network

(Nové trendy v PR, značky ako aktivity, nové vedúce pozície v oblasti komunikácie)

9:20 – 9:40 Jean Leopold Schuybroek, bývalý prezindent ICCO, bývalý majiteľ a predseda Interel Group

(Ako sa zmenila PR profesia, ako si pamätáte PR trh na Slovensku)

9:40 – 10:00 Nitin Mantri, viceprezident ICCO, CEO a vedúci partner, Avian Media

(Rozvoj techniky v PR, automatizácia a umelá inteligencia, dopad na PR biznis, budúcnosť komunikačných techník)

10:00 – 10:40 Diskusia s Elise, Jean Leopold a Nitin, vedené Michaelou Benedigovou
10:40 – 11:00 Coffie Break
11:00 – 11:20 Valéria Polovková, Newton Media

Ako sú novinky alebo obsah rozširované v CEE krajinách? (CZ, PL, HU, SK) Aké sú trendy na mediálnom trhu?

11:20 – 12:30 PR trh v CEE – aké sú rozdiely medzi CZ, HU, PL, SK
Jan Kučmáš, APRA, CEO Ami Communication, Česká republika
Andras Sztaniszlav, HuPRA, Maďarsko
Grzegorz Szczepanski, PPRA, CEO, Hill and Knowlton Strategies, Poľsko
Martin Mazag, APRSR, CEO, Prime Time, Slovensko
Vedené Michaelou Benedigovou


Špecifiká každého trhu, spoločné a rozdielne problémy v našich krajinách, vývoj mediálneho trhu, sociálne médiá, trendy v komunikácií a PR, lokálne vs globálne značky, najperspektívnejšie oblasti
– rozdiely medzi PR pre značky a inštitúcie
– CEO viditeľnosť v CEE – je to dôležité, do akej miery?
– vzťahy s médiami- ako to dosiahnuť v novej ére? Akými nástrojmi?
– zapájanie influencerov, kto nimi sú
– nové trendy, nástroje a kanály, meracie trendy
– čo je pridaná hodnota PR agentúry a ako sa agentúry zmenili
– ako politické prostredie ovplyvňuje PR trh

12:30 Networking obed