Bratislava 22. novembra 2017 – Asociácia public relations Slovenskej republiky /APRSR/, organizátor národnej súťaže PR projektov včera vo Mlynici v Bratislave vyhlásila výsledky 8. ročníka tejto súťaže. Najúspešnejšou agentúrou sa stala SEESAME Comunications Experts, ktorá šesť nominácií premenila na päť ocenení.

Public relations sa čoraz viac stáva dôležitou súčasťou komunikačného mixu a ocenenie PROKOP dáva možnosť predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane, uskutočnené na Slovensku v aktuálnom roku. Cieľom súťaže PROKOP je predstaviť tieto projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky.

Porota udelila agentúram zo 115 prihlásených projektov 31 ocenení.

HLAVNÉ KATEGÓRIE

OCENENIE PRÁCA AGENTÚRA
A. Corporate Communications
1. miesto 17. November 2016 TRIAD Advertising
2. miesto Aj ja som Lidl – nová zamestnávateľská značka Lidl Slovenská republika
3. miesto O2 Dobré dáta Elite Solutions v spolupráci s Oliver Marketing
B. Business to Business PR
1. miesto Deň súkromného podnikania – 2. ročník AMI Communications
C. Business to Consumer PR
1. miesto Hurbanovský centimeter Wiktor Leo Burnett
2. miesto Mrazivá zbraň Sokolíkov AMI Communications
3. miesto VYBEER SA VON 1st CLASS AGENCY
3. miesto Expedícia KODIAQ OBROVSKÝ: PRIPOJTE SA ŠKODA AUTO Slovensko
3. miesto Medzinárodný deň Borovičky 2017 AMI Communications
D. Community Relations
1. miesto Viva Ulica Core 4
2. miesto Miesiči SEESAME Communication Experts
3. miesto Čo chcete, však on vôbec nepočuje Neopublic Porter Novelli
E. Internal Communication
2. miesto 10. výročie O2 v spolupráci s Oliver Agency
3. miesto ONE ROOF – Vitajte pod jednou strechou Neuropea
3.miesto Lidl Šifra Lidl Slovenská republika

ŠPECIÁLNE KATEGÓRIE

OCENENIE PRÁCA AGENTÚRA
A. Best media placement
1. miesto Film Čiara MCC PRofessionals
2. miesto Dominika Cibulková príchod víťazky WTA 2016 1st CLASS AGENCY
B. Digitálne PR
1. miesto Výlety Naslepo PS:Digital
2. miesto Pridaj sa k nám PR.Konektor
3. miesto Youtuberi bojujú proti falošným správam SEESAME Communication Experts
C. Regional Community Relations
2. miesto Kampaň pre OZ Ružomberčan OZ Ružomberčan
3. miesto EPERIA Shopping Mall – nová módna adresa Dynamic Relations 2000
D. Event PR
1. miesto 10 príbehov, ktoré menia Slovensko Oliver Agency
2. miesto Dominika Cibulková príchod víťazky WTA 2016 1st CLASS AGENCY
3. miesto Aj školu môžeš lajkovať PR.Konektor
E. Vládne a politické PR
1. miesto Ruky preč od mojej poistky SEESAME Communication Experts
3. miesto Dvojaká kvalita – Ako presadiť slovenskú politickú agendu na najvyššiu európsku úroveň Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie
1. miesto Výlety Naslepo PS:Digital
2. miesto Cena Dionýza Ilkoviča s podporou PosAm SEESAME Communication Experts
3. miesto Youtuberi bojujú proti falošným správam SEESAME Communication Experts

Porota sa tento rok rozhodla udeliť i špeciálne ocenenie za PR projekt – Moderných odborov Volkswagen za prvý štrajk vedený a vybojovaný aj cez Facebook od CIV SK pre klienta Moderné odbory Volkswagen.

​Počas galavečera 22. novembra 2017 bolo udelené aj ocenenie PR Osobnosť roka, ktoré získal Milan Stupka, Corporate communication manager, BMW GROUP . Toto ocenenie sa udeľuje osobnostiam , predovšetkým z radov klientov, ktorí rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe.

Všetky ocenené projekty si môžete pozrieť na www.prokop.online.

Viac informácii:

Jana Šimeková
generálna sekretárka APRSR
jana@prokop.online
Mobile: +421 903 78 30 78