Bratislava 16. novembra 2016 – Asociácia public relations Slovenskej republiky /APRSR/, organizátor národnej súťaže PR projektov včera vo Vodárenskom múzeu v Bratislave vyhlásila výsledky 7. ročníka tejto súťaže.

Public relations sa čoraz viac stáva dôležitou súčasťou komunikačného mixu a ocenenie PROKOP dáva možnosť predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane, uskutočnené na Slovensku v aktuálnom roku. Cieľom súťaže PROKOP je predstaviť tieto projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky.

Porota udelila agentúram zo 122 prihlásených projektov 31 shortlistov a 31 ocenení.

HLAVNÉ KATEGÓRIE

NÁZOV PROJEKTU AGENTÚRA ZADÁVATEĽ
A. Corporate Communications Počet prihlásených prác v kategórii: 9
2. miesto : STENGL IT Akademie TIME.is COMMUNICATION STENGL a. s.
3. miesto : Orange má jeden tanier navyše pre každého Dynamic Relations 2000 Orange
B. Business to Business PR Počet prihlásených prác v kategórii: 5
2. miesto: Narodeninové emócie Core4 Core4
3. miesto: Odpady po novom Prime time RECobal
C. Business to Consumer PR Počet prihlásených prác v kategórii: 22
1. miesto: Zlatý Bažant ´73 – pivo inšpirované minulosťou AMI Communications Heineken Slovensko
2. miesto: Medzinárodný deň Borovičky AMI Communications Metro Cash & Carry
2. miesto: Projekt 73 Wiktor Leo Burnett Heineken Slovensko
3. miesto:Znovuzrodenie Indulony Dynamic Relations 2000 Saneca Pharmaceuticals, a.s.
D. Community Relations Počet prihlásených prác v kateórii 18
1. miesto: Kamenné srdce – Odstraňovanie gudrónov z kameňolomu v Devínskej Novej Vsi Dynamic Relations 2000 Kamenné srdce A.S.A. Enviro – A.S.A. Slovensko
2. miesto: Lidl Ihrisko Žihadielko Lidl Slovenská republika Lidl Slovenská republika,v.o.s.
3. miesto: CSR projekt dopravnej výchovy – Kamil a Emil na cestách Lidl Slovenská republika Lidl Slovenská republika,v.o.s.
E. Internal Communication Počet prihlásených prác v kategórii: 10
1.miesto: Ako sa podarilo rozbehať viac ako poltisíc bankárov ČSOB ČSOB / Be Cool
2. miesto: Pridaj sa k nám Prime time GEFCO Slovensko
3.miesto: Motivačný program W0.0%W FIT CAMP AMI Communications Heineken Slovensko
3. miesto: Mesiac šetrenia v SPP alebo ako sa na šetrenie volá, tak sa z peňaženky ozýva Neopublic Porter Novelli SPP
3. miesto: Keď sa v práci šliape do pedálov a podporuje rivalita SEESAME Communication Experts Henkel

ŠPECIÁLNE KATEGÓRIE

NÁZOV PROJEKTU AGENTÚRA ZADÁVATEĽ
A. Best media placement Počet prihlásených prác v kategórii: 10
1. miesto: POČUJEME SA? Neopublic Porter Novelli MED-EL
2. miesto: Znovuzrodenie Indulony Dynamic Relations 2000 Saneca Pharmaceuticals, a.s.
3. miesto: Biela noc v Bratislave Dynamic Relations 2000 Biela noc, festival súčasného umenia na Slovensku
3. miesto: Svadba roka alebo Nevesta za 350-tisíc EUR SKPR STRATEGIES s.r.o. ALO diamonds
B. Digitálne PR Počet prihlásených prác v kategórii: 16
1. miesto: Becher ateliér TRIAD Advertising Pernod Ricard
2. miesto: Dobrý festival robia ľudia. A jedlo. SEESAME Communication Experts Lunter
3. miesto: Slová, ktoré robia radosť TRIAD Advertising O2
C. Regional Community Relations Počet prihlásených prác v kategórii: 8
1. miesto: Príbeh rodinnej značky zobrazený na 300m2 sklade sóje SEESAME Communication Experts Lunter
3. miesto: Living the life Turizmus regiónu Bratislava Turizmus regiónu Bratislava
D. Event PR Počet prihlásených prác v kategórii: 15
1. miesto: Pohostinstvo ‘73 Heineken Slovensko Heineken Slovensko
2. miesto: McDonald´s Cup 1st CLASS AGENCY McDonald´s Slovakia
F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie Počet prihlásených prác v kategórii:6
1. miesto: Simulátor autizmu SEESAME Communication Experts Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom – SPOSA
2. miesto: Noc výskumníkov 2016 – Mozog a srdce slovenskej vedy. ReputationN Slovenská organizácia pre výskumné a vývojové aktivity, o.z.
3. miesto: #SomNarcis Hype Liga proti rakovine

Porota sa tento rok rozhodla udeliť i špeciálne ocenenie za PR projekt – Komunikačný reštart značky od agentúry SEESAME Communication Experts pre klienta Lunter.

Počas galavečera 15. novembra 2016 bolo udelené aj ocenenie PR Osobnosť roka, ktoré získala Hana Šimková, Corporate Relations Manager v Heineken Slovensko. Toto ocenenie sa udeľuje osobnostiam , predovšetkým z radov klientov, ktorí rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe.

Všetky ocenené projekty si môžete pozrieť na www.prokop.online.