Novinky
Prokop 2020: Najúspešnejšou agentúrou je Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa
Pozrite si víťazné práce súťaže najlepších PR projektov na Slovensku za rok 2020.
Výsledok výberu PR agentúry je vizitkou zadávateľa
V PR odvetví dnes na Slovensku pôsobia desiatky spoločností, ktorých kreatívne aj ekonomické výsledky ukazujú ich kvalitné podnikateľské zázemie.
PROKOP 2019 s rekordným počtom projektov i prihlasovateľov
Do 10. ročníka súťaže najlepších PR projektov na Slovensku PROKOP 2019 agentúry a zadávatelia registrovali historicky najvyšší počet prác – 128.
PROKOP spúšťa registráciu
PROKOP spúšťa registráciuAsociácia Public Relations na Slovensku (APRSR) vyhlásila nový, v poradí už 10 ročník súťaže najlepších PR projektov na Slovensku – PROKOP 2019.Uzávierka prestížnej branžovej súťaže PROKOP bude 31. decembra 2019. Prihlasovací systém je...
EsPResso – Falošní diskutéri a hoaxy v komunikácii
EsPResso – Falošní diskutéri a hoaxy v komunikáciiŠpeciálna edícia raňajkového diskusného formátu esPResso sa tentoraz bude venovať téme, ktorá rezonuje v spoločnosti a stáva sa fenoménom 21. storočia – už 9. apríla od 8.30 v Open Gallery Nadácie otvorenej...
S úspechom prichádza zodpovednosť
S úspechom prichádza zodpovednosťStratégia, kreativita a know-how v oblasti PR sú o hlave. Zvyšok je o srdci.Vízia je dôležitáFirmy sú ako ľudia. Majú svoje detské choroby, pubertálne zakopnutia, ale aj množstvo triumfov, a tiež chvíľ, keď je...
Úsmev, smiech aj zimomriavky
Úsmev, smiech aj zimomriavkyRedakčný tím Seesame inšpirovali progresívne online médiá vo svete.Pre moju kolegyňu, redaktorku so skúsenosťami z televízne- ho spravodajstva, to bola jedna z najťažších výrob, na aké si pamätá. Nájsť si cestu k...
Inšpirátor sporenia
Inšpirátor sporeniaJedným z prelomových PR projektov agentúry PRime time v ostatnom období bola kampaň na podporu sporiaceho účtu Depozit.Projekt s názvom Inšpirátor sporenia realizovala agentúra v roku 2016 pre klienta ČSOB. Išlo o unikátny...
Aj školu môžeš lajkovať!
Aj školu môžeš lajkovať!Deti a tínedžeri milujú leto. Návrat do školy je pre nich obrovský stres – už žiadne kúpaliská, šantenie s kamarátmi.Pre značky Milka a Brumík je začiatok školského roku, naopak, dôležitým obdobím reštartu predajov po...
Nemusíte sa pripútať, len si držte klobúky!
Nemusíte sa pripútať, len si držte klobúky!Agentúra Neopublic Porter Novelli komunikovala nové motorky značky Husqvarna Motorcycles pre celú strednú a východnú Európu.Spoznávať okolitý svet z „chrbta“ motorky je jedinečným zážitkom. Vietor vo...
Medzinárodný deň borovičky – ked recesia predáva
Medzinárodný deň borovičky – ked recesia predávaNajmä, ak sa snažíte dostať borovičku, ktorá je stále vnímaná ako alkohol staršej generácie patriaci do dedinského krčmového prostredia, medzi skupinu mladých vo veku 18 – 30 rokov.Cieľom kampane...
Kalkulovaný risk je zisk
Kalkulovaný risk je ziskKúzlo interného eventu zorganizovaného simultánne v dvoch budovách centrály Poštovej banky bolo aj v tom, že o ňom dopredu nikto nevedel.Odštartovala ho výstraha výťahu o nebezpečnom e-maili, ktorý by zamestnanci nemali za...