The International Communications Consultancy Organisation The International Communications Consultancy Organisation Slovenska verzia Anglicka verzia
O asociácii Aktuálne informácie Podmienky členstva Orgány a ľudia Linky na stránky Etický kódex Cena PR PROKOP Kontakt Archív
APRSR APRSR

PROKOP 2016 predĺžil registráciu súťažných prác

Asociácia PR , ktorá organizuje už 7. ročník  tejto súťaže rozhodla o predĺžení uzávierky,  súťažné práce môžete prihlasovať na www.prokop.online do polnoci 17. októbra 2016. 

 

Rovnako ako vlani, aj  v tomto ročníku sa bude súťažiť v 11 súťažných kategóriách – v 5 hlavných a 6 špeciálnych:

 

Hlavné kategórie:
A. Corporate Communications

Projekty na podporu firemnej povesti a imidžu. Vzťahy s médiami, krízová komunikácia, komunikačná podpora strategických zmien (change management).

B. Business to Business PR
PR projekty pri komunikácii firmy s obchodnými partnermi. Podpora značky, launch nových produktov a služieb, podpora existujúcich produktov, zákazníckych služieb.

C. Business to Consumer PR
PR projekty pre podporu produktových značiek a služieb určených pre konečného spotrebiteľa. Ide napríklad o uvedenie nového produktu či služby na trh, podpora existujúcich produktov, relaunch a integrovaný marketing.

D. Community Relations
Projekty zamerané na vytváranie dlhodobých vzťahov medzi firmou a ostatnými stakeholdermi. Ide napríklad o projekty z oblasti Corporate Social Responsibility, sponzorstva, firemnej filantropie, podpora záujmových združení, kampane pre tretí sektor a projekty na úrovni miestnej samosprávy.

E. Internal Communication
Projekty komunikácie korporácií s internými cieľovými skupinami – zamestnancami či akcionármi. Patria sem firemné médiá (tlačové i elektronické, projekty zlepšovania firemnej kultúry, motivačné programy (využívajúce nástroje internej komunikácie), employee relations atď.

Špeciálne kategórie:
A. Best media placement
PR riešenia s čo najlepším využitím mediálneho priestoru významných médií. V tejto kategórii môžu súťažiť jednak tie komunikačné riešenia, ktorým sa čo najlepšie podarilo využiť predovšetkým redakčný priestor daného média, alebo komunikačné riešenia, ktoré pre PR klienta alebo služby výnimočne  dobre využili platený priestor daného média.

B. Digitálne PR
Všetky nástroje PR využité v online prostredí (internet, mobilné telefóny, tablety, online média, blogy a blogeri, sociálne siete a intranet).

C. Regional Community Relations
PR v regiónoch

D. Event PR
Akcie a udalosti, ktoré možno nápadom či niektorým z parametrov (lokácia, program, technická realizácia atď.) považovať za výnimočné a ktoré prispeli k posilneniu reputácie a naplneniu stanovených komunikačných cieľov spoločnosti a/alebo zvýšili publicitu klienta alebo značky.

E. Vládne a politické PR
PR kampaň štátnej organizácie alebo politickej strany, zameraná na komunikáciu aktivít a/alebo budovanie imidžu konkrétnych osôb k širokej verejnosti.

 

F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie

Kategória zahŕňa projekty, ktoré sú zamerané na vytváranie dlhodobých vzťahov medzi firmou a stakeholdermi, komunitou a prostredím. Patria sem napríklad projekty v oblasti Spoločenskej zodpovednosti, sponzoringu, firemnej filantropie či PR projekty pre neziskové organizácie. 


O prácach bude rozhodovať 15-členná porota zložená z osobností PR branže a renomovaných špecialistov.

Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční 15. novembra 2016 vo Vodárenskom múzeu v Bratislave.  Každý prihlasovateľ získava vstupenku zdarma.

 

 

 

Viac informácii:

 

Jana Šimeková

generálna sekretárka APRSR

jana@prokop.online

Mobile: +421 903 783 078