The International Communications Consultancy Organisation The International Communications Consultancy Organisation Slovenska verzia Anglicka verzia
O asociácii Aktuálne informácie Podmienky členstva Orgány a ľudia Linky na stránky Etický kódex Cena PR PROKOP Kontakt Archív
APRSR APRSR

Do 6. ročníka súťaže PROKOP 2015, organizovaného Asociáciou Public relations SR, sa prihlásilo spolu 80 projektov v 11 kategóriách.

Bratislava 17. septembra 2015 

Do 6. ročníka súťaže PROKOP 2015, organizovaného Asociáciou Public relations SR, sa prihlásilo spolu 80 projektov v 11 kategóriách. Najsilnejšími kategóriami sú: Business to Consumer PR s 15 projektmi, Digital PR s 12 a Community Relations s 11 projektmi. 

Do súťaže svoje projekty prihlásilo 6 členských agentúr APRSR, 18 agentúr z oblasti PR, marketingu a digitálnych agentúr a 5 subjektov zo strany klientov a 1 subjekt verejnej správy. 

V súčasnosti prebieha hodnotenie porotou, v ktorej sú zastúpení odborníci na PR a komunikáciu a to nielen zo strany agentúr, ale aj zo strany zadávateľov, či akademického a mediálneho prostredia.

„Shortlisty budú vyhlásené 28. septembra 2015, slávnostné vyhlasovanie PROKOP 2015 prebehne 5. októbra v hoteli Holiday Inn, “hovorí k priebehu súťaže Katarína Droppová, prezidentka APR SR. „V ten istý deň APRSR pripravuje zároveň PR SUMMIT 2015. Hlavnou témou bude Nový biznis model PR agentúr a ich konkurencia, zaujmú tiež inšpiratívne PR kampane, ktoré uspeli vo svetovom meradle. Tešiť sa môžete na Maxima Behara, viceprezidenta ICCO a tiež na informácie, ako sa komunikuje so zahraničnými novinármi.“

Mediálnymi partnermi PROKOP 2015 sú: mesačník Stratégie a internetový portál omediach.com

Viac informácií o súťaži a jej priebehu Vám poskytne generálna sekretárka APRSR Svetlana Waradzinová na: waradzinova@gmail.com, prokop@aprsr.eu alebo na t. č. 0903 430 427.