The International Communications Consultancy Organisation The International Communications Consultancy Organisation Slovenska verzia Anglicka verzia
O asociácii Aktuálne informácie Podmienky členstva Orgány a ľudia Linky na stránky Etický kódex Cena PR PROKOP Kontakt Archív
APRSR APRSR

PRime time

PRime time

Názov agentúry

PRime time, s.r.o.

Kontaktná adresa

Viedenská cesta 5

85101 Bratislava

Telefón

+421 2 6726 7340

Fax

+421 2 6224 0630

E-mail

primetime@primetime.sk

WWW stránka

www.primetime.sk

Príslušnosť k sieti

Weber Shandwick

Riaditeľ

Mgr. Martin Mazag,

Managing Director

Počet zamestnancov

14

Kľúčoví ľudia

 

Rok vzniku

1998

Obrat 2015

1 010 000 Eur

Čisté prijaté honoráre za PR služby 2015 (podľa schválenej metodiky)

870 000 Eur

Služby

Komplexné komunikačné a PR služby

Klienti / Referencie 2015

CCC, ČSOB Skupina, EPSON, Kúpele Trenčianske Teplice, Lenovo, NaturaMed Pharmaceuticals, Polus City Center, Immofinanz, Rigips, Sony Mobile, Intrum Justitia, GEFCO, Coca-Cola Hellenic, Daylong, Nestlé, RECobal, Heureka.sk, Fruxi Fresh

Rozvoj agentúry

Rok 2015 charakterizovala vyššia špecializácia agentúry na jednotlivé oblasti PR komunikácie – vytvorili sme osobitné tímy pre lifestyle a B2B a vytvorili sme tiež oddelenie grafického dizajnu. Veríme, že práve táto špecializácia pomôže priniesť našim klientom najnovšie nástroje a prístupy, a samozrejme aj lepšie výsledky.

Stručné hodnotenie PR trhu

Aj v minulom roku pokračoval záujem klientov o PR služby, čoho dôkazom bolo viacero tendrov významných domácich a medzinárodných značiek. Pokračuje tiež prelínanie výkonov jednotlivých typov agentúr, čoho výsledkom je, že PR služby dnes ponúkajú často aj digitálne či reklamné agentúry. Tým na druhej strane obvykle chýba komplexnosť kvalitných PR agentúr a nie je pre klientov jednoduché sa v tejto ponuke správne zorientovať.