The International Communications Consultancy Organisation The International Communications Consultancy Organisation Slovenska verzia Anglicka verzia
O asociácii Aktuálne informácie Podmienky členstva Orgány a ľudia Linky na stránky Etický kódex Cena PR PROKOP Kontakt Archív
APRSR APRSR

Media & Communication Consulting

Media & Communication Consulting

Názov agentúry

Media & Communication Consulting, spol. s r.o.

Kontaktná adresa

Liptovská 2/A, 821 09 Bratislava

Telefón

+ 421 2 53 41 00 85

Fax

+ 421 2 53 41 00 85

E-mail

mcc@mcc.sk

WWW stránka

www.mcc.sk

Príslušnosť k sieti

Pleon-Impact (ČR), rámcová zmluva o spolupráci

Riaditeľ

Katarína Droppová

Počet zamestnancov

7

Kľúčoví ľudia

Katarína Droppová, Eva Šoucová

Rok vzniku

2004

Obrat 2015

453 000

Čisté prijaté honoráre za PR služby 2015 (podľa schválenej metodiky)

412 000

Služby

Komplexný komunikačný a marketingový servis, príprava stratégií, media relations, brand management, korporátne a produktové PR, issue management, krízová komunikácia, sponzoring a imagemaking, komunikačné tréningy, manažment špeciálnych udalostí, pravidelný monitoring aktivít a PR výstupov, social media marketing, full produkčný servis, media buying and planning, creative ideas

Klienti / Referencie 2015

Climax, Helen Doron Slovakia, METRO Cash & Carry, Nikon, Pernod Ricard Slovakia, SASS, Terézia Company, Tchibo, Triola Underwear, Vodax, VÚB banka, Weber Stephen

Rozvoj agentúry

Výhra slovenského kola Young Lions a účasť na Medzinárodnom festivale kreativity Cannes 2015, posilnenie online, digitál a social media služieb, ako aj produkčného servisu.

Stručné hodnotenie PR trhu

PR prináša kreatívne idey, ktoré sa dajú využiť a transformovať nielen do ATL mixu, ale aj do ďalších BTL kanálov (online, digitál, sociálne siete, eventy,..). Navyše odjakživa pracuje s teraz tak populárnym spojením Native Content.

Kvalitné PR je v interakcii s rôznymi cieľovými skupinami cez rôzne komunikačné kanály, výborné media relations a zaujímavý obsah – PR by tak malo byť nosným pilierom štandardnej komunikácie každej značky, produktu či služby.