The International Communications Consultancy Organisation The International Communications Consultancy Organisation Slovenska verzia Anglicka verzia
O asociácii Aktuálne informácie Podmienky členstva Orgány a ľudia Linky na stránky Etický kódex Cena PR PROKOP Kontakt Archív
APRSR APRSR

AMI Communications

AMI Communications

Názov agentúry

AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA, s. r. o.

Kontaktná adresa

Suché mýto 1, 811 03  Bratislava

Telefón

02 524 985 49

Fax

02 524 985 49

E-mail

office@amic.sk

WWW stránka

www.amic.sk

Príslušnosť k sieti

Edelman

Riaditeľ

Peter Chalmovský

Počet zamestnancov

14

Kľúčoví ľudia

Peter Chalmovský, Stanislav Pavlík, Sergej Danilov, Peter Sedláček

Rok vzniku

1999

Obrat 2015

1 383 148,-

Čisté prijaté honoráre za PR služby 2015 (podľa schválenej metodiky)

1 127 266,-

Služby

  • Strategické poradenstvo
  • Reputation Management
  • Produktové PR
  • Media Relations
  • Digital PR
  • Krízová komunikácia
  • Interná komunikácia
  • Lobing a public affairs
  • Vydávanie publikácií
  • Event management

Klienti / Referencie 2015

Mircosoft Slovakia, HEINEKEN Slovensko, ŠKODA AUTO Slovensko, Poštová banka, WRIGLEY Slovakia, Nestlé, DÔVERA zdravotná poisťovňa, CONTINENTAL, HTC, ST. NICOLAUS, Unilever, VAŠA Slovensko, EOS KSI Slovensko

Rozvoj agentúry

Ako fullservisová PR agentúra realizujeme komplexné projekty, pri ktorých je tradičné PR v synergii s online a digitálnou komunikáciou a v niektorých prípadoch ATL nástrojmi. Už koncipovanie stratégie je viac „komunikačným marketingom“ ako tradičným PR. Výstupmi sú spravidla kombinácie textu, grafiky a videa, pričom práve grafiku a video sa nám darí dostávať do popredia. Aj vďaka silnému medzinárodnému zázemiu prinášame ďalší kvalitatívny posun najmä v týchto oblastiach:

  • Brand Journalism - dlhodobé projekty postavené na obsahu produkovanom atraktívnym novinárskym štýlom na širšiu tému súvisiacu so značkou alebo produktom
  • Monitoring sociálnych sietí a ich profesionálna správa
  • Tvorba webových stránok a ich optimalizácia
  • Tvorba videa a grafiky (vrátane platených online formátov)
  • Poradenstvo v oblasti imidžu v rámci personálneho PR

Stručné hodnotenie PR trhu

Pozitívne vnímam presun časti rozpočtov klientov z nadlinkovej do podlinkovej komunikácie. Mnohé spoločnosti sa už vyberajú cestou obojsmernej a otvorenej komunikácie aj s menejpočetnými cieľovými skupinami.

Ďalšie stále hľadajú optimálne rozdelenie svojich zadaní medzi spolupracujúce agentúry. PR, reklamné, digitálne, výkonnostné a ďalšie typy agentúr, ktoré sa často prirodzene dopĺňajú, sa v dynamickom prostredí snažia ukrojiť čo najviac pre seba. Som presvedčený, že práve unikátnosť PR práce nám dáva najlepší predpoklad byť integrátorom mnohých projektov. V tomto držím celému PR odvetviu palce.