The International Communications Consultancy Organisation The International Communications Consultancy Organisation Slovenska verzia Anglicka verzia
O asociácii Aktuálne informácie Podmienky členstva Orgány a ľudia Linky na stránky Etický kódex Cena PR PROKOP Kontakt Archív
APRSR APRSR

Výsledky - PROKOP 2016

Bratislava 16. novembra 2016 -  Asociácia public relations Slovenskej republiky /APRSR/, organizátor národnej súťaže PR projektov včera vo Vodárenskom múzeu v Bratislave  vyhlásila výsledky  7. ročníka tejto súťaže.

Public relations sa čoraz viac stáva dôležitou súčasťou komunikačného mixu a ocenenie PROKOP dáva možnosť predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane, uskutočnené na Slovensku v aktuálnom roku. Cieľom súťaže PROKOP je predstaviť tieto projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky.

Porota udelila agentúram zo 122 prihlásených projektov  31 shortlistov  a  31 ocenení.    

 

HLAVNÉ KATEGÓRIE

 

 

NÁZOV PROJEKTU

AGENTÚRA

ZADÁVATEĽ

A. Corporate Communications

Počet prihlásených prác v kategórii: 9

 

2. miesto : STENGL IT Akademie

TIME.is COMMUNICATION

STENGL a. s.

3. miesto : Orange má jeden tanier navyše pre každého

Dynamic Relations 2000

Orange

B. Business to Business PR

Počet prihlásených prác v kategórii: 5

 

2. miesto: Narodeninové emócie

Core4

Core4

3.miesto: Odpady po novom

Prime time

RECobal

C. Business to Consumer PR

Počet prihlásených prác v kategórii: 22

 

1.miesto: Zlatý Bažant ´73 – pivo inšpirované minulosťou

AMI Communications

Heineken Slovensko

2. miesto: Medzinárodný deň Borovičky

AMI Communications

Metro Cash & Carry

2. miesto: Projekt 73

Wiktor Leo Burnett

Heineken Slovensko

3. miesto:Znovuzrodenie Indulony

Dynamic Relations 2000

Saneca Pharmaceuticals, a.s.

 

D. Community Relations               Počet prihlásených    

                                                           prác v kateórii 18

Počet prihlásených prác v kategórii: 18

 

1.miesto:  Kamenné srdce - Odstraňovanie gudrónov z kameňolomu v Devínskej Novej Vsi

Dynamic Relations 2000

Kamenné srdce A.S.A. Enviro – A.S.A. Slovensko

2.miesto:   Lidl Ihrisko Žihadielko

Lidl Slovenská republika

Lidl Slovenská republika,v.o.s.

3.miesto:  CSR projekt dopravnej výchovy – Kamil a Emil na cestách

Lidl Slovenská republika

Lidl Slovenská republika,v.o.s.

E. Internal Communication

Počet prihlásených prác v kategórii: 10

 

1.miesto: Ako sa podarilo rozbehať viac ako poltisíc bankárov

ČSOB

ČSOB / Be Cool

2. miesto: Pridaj sa k nám

Prime time

GEFCO Slovensko

3.miesto:  Motivačný program W0.0%W FIT CAMP

AMI Communications

Heineken Slovensko

3. miesto: Mesiac šetrenia v SPP alebo ako sa na šetrenie volá, tak sa z peňaženky ozýva

Neopublic Porter Novelli

SPP

3.miesto: Keď sa v práci šliape do pedálov a podporuje rivalita

SEESAME Communication Experts

Henkel

 

 

ŠPECIÁLNE KATEGÓRIE

NÁZOV PROJEKTU

AGENTÚRA

ZADÁVATEĽ

A. Best media placement

Počet prihlásených prác v kategórii: 10

 

1.miesto: POČUJEME SA?

Neopublic Porter Novelli

MED-EL

2.miesto: Znovuzrodenie Indulony

Dynamic Relations 2000

Saneca Pharmaceuticals, a.s.

3. miesto: Biela noc v Bratislave

Dynamic Relations 2000

Biela noc, festival súčasného umenia na Slovensku

3. miesto:  Svadba roka alebo Nevesta za 350-tisíc EUR

SKPR STRATEGIES s.r.o.

ALO diamonds

B. Digitálne PR

Počet prihlásených prác v kategórii: 16

 

1.miesto: Becher ateliér

TRIAD Advertising

Pernod Ricard

2.miesto: Dobrý festival robia ľudia. A jedlo.

SEESAME Communication Experts

Lunter

3.miesto: Slová, ktoré robia radosť

TRIAD Advertising

O2

C. Regional Community Relations

Počet prihlásených prác v kategórii: 8

 

1.miesto: Príbeh rodinnej značky zobrazený na 300m2 sklade sóje

SEESAME Communication Experts

Lunter

3. miesto: Living the life

Turizmus regiónu Bratislava

Turizmus regiónu Bratislava

D. Event PR

Počet prihlásených prác v kategórii: 15

 

1.miesto: Pohostinstvo ‘73

Heineken Slovensko

Heineken Slovensko

2. miesto: McDonald´s Cup

1st CLASS AGENCY

McDonald´s Slovakia

F. Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie          

 Počet prihlásených prác v kategórii:6

 

1.miesto: Simulátor autizmu

SEESAME Communication Experts

Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom - SPOSA

2. miesto: Noc výskumníkov 2016 - Mozog a srdce slovenskej vedy.

ReputationN

Slovenská organizácia pre výskumné a vývojové aktivity, o.z.

3.miesto: #SomNarcis

Hype

Liga proti rakovine

 

Porota sa tento rok rozhodla udeliť i špeciálne ocenenie za PR projekt -  Komunikačný reštart značky od agentúry SEESAME Communication Experts pre klienta Lunter.

​Počas galavečera 15. novembra 2016 bolo udelené aj ocenenie PR Osobnosť roka, ktoré získala Hana Šimková, Corporate Relations Manager v Heineken Slovensko.  Toto ocenenie sa udeľuje  osobnostiam , predovšetkým z radov klientov, ktorí rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe.

Všetky ocenené projekty si môžete pozrieť na www.prokop.online.